Головна » На правах реклами » Якщо Аутсорсінг, то тільки Бухконсалт!
На правах реклами

Якщо Аутсорсінг, то тільки Бухконсалт!

Аутсорсинг відмінна альтернатива штатному співробітникові!

Аутсорсинг бухгалтерії є одним із способів бухгалтерського забезпечення діяльності підприємства. Має на увазі винесення функцій, пов’язаних з організацією, веденням бухгалтерського обліку і складанням звітності на підприємстві за межі компанії, передачу їх для виконання аутсорсеру. На відміну від бухгалтерських послуг, що надаються зовнішніми виконавцями, бухгалтерський аутсорсинг є формою взаємодії, при якій зовнішня компанія включається в робочі бізнес-процеси компанії-замовника як цілісне функціональне підрозділ, залишаючись при цьому організаційно і юридично самостійним. Зарубіжні експерти в області аутсорсингу відзначають, що разом з передачею певних фінансових функцій, виконання яких аутсорсером відбувається часто в щоденному режимі, зазвичай передається також управління цими функціями і процесами.

На відміну від бухгалтерських послуг, які частіше мають епізодичний характер, аутсорсинг бухгалтерії — це стратегія на перспективу, яка тягне за собою серйозну перебудову бізнес-процесів усередині компанії.

Бухгалтерський аутсорсинг на сьогоднішній день — найвигідніша пропозиція для компаній, які потребують професійного бухгалтерському обслуговуванням і організації оптимальних бізнес-процесів. Делегуючи частину завдань управління компанією спеціалізованої організації з власною інфраструктурою, Ви дозволяєте виконати незалежну оцінку підприємства, зробити виробничий процес краще, зручніше, простіше.

Такий варіант обслуговування компаній, як послуги аутсорсингу, стає все більш затребуваним серед динамічних сучасних підприємств, так як має ряд незаперечних переваг перед бухгалтерськими послугами постійного штатного підрозділу співробітників. Класичний аутсорсинг бухгалтерських послуг передбачає виконання всіх функцій, пов’язаних з постановкою і веденням обліку. Однак жорстких рамок наша компанія не встановлює. Клієнт самостійно визначає перелік функцій, що передаються фахівцям центру. Аутсорсинг бухгалтерського обліку може поєднуватися з виконанням функцій кадрової служби. В кінцевому рахунку, рішення приймає замовник. Перехід на фінансовий аутсорсинг варто розглядати не тільки як фактор економії, але і як метод, що дозволяє знизити велику кількість ризиків, отримати доступ до передових технологіям і оптимізувати витрати на утримання фінансової служби.

У роботі з кожним замовником ТОВ  «БУХКОНСАЛТ» використовує відпрацьовану методологію, що дозволяє, з одного боку, врахувати індивідуальні потреби клієнта і домогтися максимальної ефективності — з іншого.

В чому наші переваги?

По-перше, якщо у вас на підприємстві мало господарських операцій (від 1 до 300 операцій), або не значний документообіг, то утримувати штатного бухгалтера може бути не досить вигідно, бо окрім заробітної плати за нього прийдеться платити податки, та надавати певний соціальний пакет (відпустка, лікарняний та ін.);

По-друге, ми несемо відповідальність за нашу роботу і відповідаємо за наші дії. Ця відповідальність буде закріплена офіціально підписаним договором;

По-третє, розмір нашої винагороди буде залежати виключно від обсягу робіт, якщо у Вас на підприємстві в якомусь місяці не було господарських операцій, то і платити за цей місяць непотрібно;

По-четверте, ми постійно відстежуємо новини законодавства і завжди залишаємося в курсі останніх подій, тож якщо щось буде стосуватися саме Вас ви про це дізнаєтесь.

По-п’яте, ми постійно працюємо над вдосконаленням налагодження контакту між нами та Вашим підприємством і стараємось робити так, щоб цей контакт був якомога тіснішим в плані отримання оперативної інформації, яка потрібна для прийняття управлінських рішень.

По мірі росту вашої компанії, ми зможемо підібрати Вам штатного бухгалтера, який буде вести первинну документацію, а нашою функцією буде контроль за його роботою та складання звітності.

Вартість послуг договірна і залежить від обсягу робіт.

І на останок, ми вважаємо себе професіоналами свого діла, поважаємо обік та постійно рухаємось вперед. Поганий той фахівець, і не залежить від області в якій він працює, котрий не навчається новому, не удосконалює свої навички, та не відслідковує новинки не тільки в законодавчому полі а й у технологіях, котрі стосуються удосконалення бізнес-процесів.

 Ми ж постійно тримаємо руку на пульсі. На пульсі новин законодавства, інформаційного поля і особливо технологій. Тому ми чи не найперші, хто офіційно пропонує послуги з нового, передового ведення бухобліку в програмі, котра користується повагою та попитом у Європі – ODOO.

Потрібно зрозуміти, що стандарти бухобліку принципово ігнорують потреби ведення управлінського обліку. В українській бухгалтерії управлінський облік не передбачений, тому спроби побудувати інструменти для бізнесу на ПСБО і на українському плані рахунків свідомо приречені на провал. А вимога обліку операцій на підставі «документів з синьою печаткою і всіма підписами» вбиває управлінський облік. Для ведення «господарської діяльності» (радянський термін) — може і підійде, для сучасного бізнесу — ні.

 Щодо списку функціоналу (завдань) — в ньому немає того, що не можна було б реалізувати в Odoo. На цій платформі є маса можливостей, які охоплюють не тільки ведення обліку, але і багато інших корисних функцій, в яких потребує будь-яка компанія. Серед цих функцій можна виділити основні:

  • Можливість розширюватися з ростом компанії.
  • Відсутність постійних оновлень.
  • Гнучкість системи зсередини.
  • І найцікавіше — вся компанія працює в одній системі (продажу, бухгалтерія, виробництво, маркетинг і т.д.)

Наші контакти:

м.Київ

Сайт: vashoblik.org.ua

Телефон:  (063) 479-75-32

E-mail: vashoblik@gmail.com

З розцінками наших послуг ви зможете на нашому сайті: vashoblik.org.ua

З основними можливостями по веденню обліку в Odoo ви можете ознайомитися в презентації нижче. Якщо виникли проблеми з відображенням презентації — оновіть сторінку, або ви можете її завантажити за посиланням нижче

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Додати коментар

Клікніть, щоб прокоментувати

17 − 7 =

Пошук від Google

Наша розсилка

Когда мне не хватало денег — я садился думать, а не бежал зарабатывать. Идея — самый дорогой товар на свете

— Стив Джобс

Події

Останні пости на форумі

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: