Головна » Бухгалтеру » Консультації » Якщо не прийшло SMS про створення е-лікарняного
Консультації

Якщо не прийшло SMS про створення е-лікарняного

Поділіться з друзями - підтримайте проект

Print Friendly, PDF & Email

Створення е-лікарняних відбувається автоматично для тих пацієнтів, яких було ідентифіковано як застрахованих осіб.

Зазвичай про це надходить повідомлення на вказаний контактний номер телефону, однак SMS може не прийти – це ще не свідчить про те, що лікарняний не створено, тож хвилюватись не потрібно.

Наприклад, в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду може бути не вказано номер телефону. Авторизуйтесь на сайті portal.pfu.gov.ua за допомогою ЕЦП або Bank Id і перевірте, чи створено е-лікарняний. Там же ви зможете оновити контакти і надати дозвіл надсилати вам повідомлення.

Якщо е-лікарняний не створено

Найчастіше помилки при створенні е-лікарняних пов’язані з ідентифікаційними даними. Інформація щодо пацієнта завантажується з реєстру пацієнтів у медичний висновок автоматично і співпадає з даними, зазначеними у декларації із сімейним лікарем.

Якщо ідентифікаційні дані пацієнта, зазначені у декларації, не співпадають із даними у реєстрі застрахованих осіб – е-лікарняний не буде створено. Часто такі помилки пов’язані із застарілою інформацію, яка не була вчасно оновлена.

Тож прискіпливо перевірте всі дані та внесіть корективи – е-лікарняний буде створено після усунення неточностей. Найкраще завчасно перевіряти правильність внесення інформації і оперативно повідомляти лікаря і роботодавця про всі зміни.

Також е-лікарняний може не бути сформовано через відсутність інформації про трудові відносини або її недостовірність – у такому випадку роботодавець має подати відповідний податковий звіт, його уточнення або повідомлення про прийняття працівника на роботу.

ФСС


Поділіться з друзями - підтримайте проект