Головна » Бухгалтеру » Кадровий облік » Запитання-відповіді: електронна трудова книжка – ПФУ
Кадровий облік Консультації

Запитання-відповіді: електронна трудова книжка – ПФУ

Поділіться з друзями - підтримайте проект

Print Friendly, PDF & Email

1. Який вигляд має електронна трудова книжка та на якому ресурсі її шукати?

Електронна трудова книжка – це цифровий аналог паперової трудової книжки. У ній відображається уся наявна інформація про набутий стаж, записи про прийняття на роботу, переведення, звільнення тощо.

Відомості про трудову діяльність працівника зберігаються в складі персональної облікової картки застрахованої особи у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування протягом строку, передбаченого частиною четвертою статті 20 Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”.

Переглянути наявну інформацію про себе, зокрема про страховий стаж, можна на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України в своєму особистому кабінеті.

2. Чи може існувати одночасно паперова та електронна трудова книжка?

Після оцифрування оригінал паперової трудової книжки передається на зберігання працівнику. Якщо працівник виявить бажання, то в паперову трудову книжку і надалі роботодавець буде зобов’язаний вносити записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення тощо паралельно з електронним варіантом трудової книжки.

3. Яку інформацію можна переглянути в особистому кабінеті?

В особистому кабінеті застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України надано можливість перегляду даних особи з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Для користувачів, які визначені в системах Пенсійного фонду України як фізичні особи, при вході за КЕП (кваліфікованим електронним підписом) надаються всі дані, включаючи персоніфіковані (ПІБ, дата народження, стать, дані паспорта), дані про заробітну плату, страховий стаж, пенсію (для пенсіонерів), електронну трудову книжку, дані щодо періодів тимчасової втрати працездатності, документи особи, надіслані запити і звернення та інформація щодо їх опрацювання та ін.

Під час входу за логіном та паролем (без КЕП) для перегляду надаються деперсоналізовані дані.

4. Які дані можна подивитися страхувальнику?

Після реєстрації в кабінеті страхувальника для роботодавця у розділі “Страхувальникам” відкриваються можливості для:

-перегляду звітних відомостей страхувальника;

-запиту на підготовку паперових документів;

-надсилання звернення (питань, пропозицій, скарг, клопотань);

-отримання даних страхувальника з Єдиного реєстру страхувальників;

-перегляду всіх своїх звернень до органів Пенсійного фонду України;

-надсилання запиту на отримання електронних документів;

-отримання даних з Електронного реєстру листків непрацездатності співробітників.

5. До електронної трудової книжки має доступ лише роботодавець? Чи може працівник контролювати, як вносить роботодавець до неї записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі?

В особистому кабінеті застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України застрахованій особі надано можливість переглядати інформацію, наявну в електронній трудовій книжці.

 

ПФУ


Поділіться з друзями - підтримайте проект