Головна » Бухгалтеру » Софт » Оновлений «Електронний кабінет платника» розпочав свою роботу у тестовому режимі
Софт

Оновлений «Електронний кабінет платника» розпочав свою роботу у тестовому режимі

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Розпочав роботу модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника». Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.uaа також через офіційний веб-портал ДФС.

 Оновлений сервіс  працює у тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт, пов’язаних з роботою старого кабінету. Протягом цього часу платники можуть взяти активну участь у його тестуванні, а також надіслати пропозиції щодо роботи та наповнення сервісу на електронну адресуinfozvit@sfs.gov.ua.

Звертаємо увагу, що функція сплати податків, зборів, платежів працює в звичайному режимі.

Відтепер модернізований сервіс включає дві функціональні частини:

— відкрита (загальнодоступна);

— приватна (особистий кабінет).

 Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).

Через відкриту частину платник має можливість:

— скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними (дані про взяття на облік платників; дані реєстру платників ПДВ; дані реєстру страхувальників; дані реєстру платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про книги РРО);

— отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);

— отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП);

— ознайомитись з новинами Державної фіскальної служби України;

— скористатися іншою корисною інформацією.

 

Робота з електронним сервісом у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП).

У приватній частині після ідентифікації особи надається можливість:

— скористатися індивідуальним податковим календарем;

— переглянути та перевірити свої облікові дані;

— створити запит для отримання інформації;

— подати реєстраційну заяву платника податку на додану вартість,  заяву про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість,  заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;

Читати по темі:  НАКАЗ ДФС від 26.12.2016 №1036 "Про затвердження Реєстру великих платників податків на 2017 рік"

— направити листа до органу ДФС;

— переглянути стан розрахунків з бюджетом;

— зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних;

— скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (для платників ПДВ).

Фізичним особам після ідентифікації також надано можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі (особистий кабінет – «Стан розрахунків з бюджетом»).

Більш детально дізнатись про роботу модернізованого кабінету можна ознайомившись з інструкцією користувача або переглянувши відеоінструкцію.

Наразі ДФС активно працює над вдосконаленням роботи нового сервісу через розширення спектру послуг, які надаються через кабінет.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Наша розсилка

Опитування

Нужен ли на вашем предприятии "Платежный календарь"

Платежный календарь представляет собой плановый финансовый документ, обеспечивающий ежедневное управление поступлением и расходованием денежных средств предприятия.

Випадкова цитата

Если вы тратите слишком много времени на размышления, вы никогда это не сделаете

Оновлений «Електронний кабінет платника» розпочав свою роботу у тестовому режимі

Час читання: 4 min
0

Поділитися з другом