Головна » Бухгалтеру » Консультації » Порядок оформлення результатів перевірок зазнав змін
Консультації

Порядок оформлення результатів перевірок зазнав змін

Поділіться з друзями - підтримайте проект

У Мін’юсті України зареєстровано 26.06.2018 р. за № 747/32199 наказ Мінфіну України, яким затверджено зміни до Порядку оформлення результатів документальних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, податкового, валютного та іншого законодавства платниками податків — юридичними особами та їх відокремленими підрозділами, затвердженого власним наказом від 20.08.2015 р. № 727.

Змінами, передбачено, що у разі незгоди платника податків з висновками документальної перевірки, крім заперечень, можуть подаватись додаткові документи, які розглядаються контролюючим органом.

Один примірник акта (довідки) документальної перевірки та інших матеріалів перевірки зберігається в контролюючому органі, який здійснював перевірку.

Строк зберігання актів (довідок) та інших матеріалів документальних перевірок у контролюючих органах становить п’ять років (у разі оскарження результатів перевірки строк збільшується (за потреби)).

Наказ набирає чинності з дня, що настає за днем опублікування.

(Наказ Мінфіну України від 05.06.2018 р. № 547)

ВІСНИК ДФС

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.


Поділіться з друзями - підтримайте проект

Додати коментар

Клікніть, щоб прокоментувати

1 − один =

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.

Пошук від Google

Наша розсилка

Мудра думка

Если у тебя нет своей цели в жизни, то ты будешь работать на того, у кого она есть

— Роберт Энтони

Події

Останні пости на форумі

Ми в Instagram

  • 24
    2 недели ago by buh24comua #Б24 #цитатадня
  • 24
    2 недели ago by buh24comua #Б24
  • 24
    2 недели ago by buh24comua #бухгалтер24

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: