Головна » Бухгалтеру » Консультації » Порядок оформлення результатів перевірок зазнав змін
Консультації

Порядок оформлення результатів перевірок зазнав змін

У Мін’юсті України зареєстровано 26.06.2018 р. за № 747/32199 наказ Мінфіну України, яким затверджено зміни до Порядку оформлення результатів документальних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, податкового, валютного та іншого законодавства платниками податків — юридичними особами та їх відокремленими підрозділами, затвердженого власним наказом від 20.08.2015 р. № 727.

Змінами, передбачено, що у разі незгоди платника податків з висновками документальної перевірки, крім заперечень, можуть подаватись додаткові документи, які розглядаються контролюючим органом.

Один примірник акта (довідки) документальної перевірки та інших матеріалів перевірки зберігається в контролюючому органі, який здійснював перевірку.

Строк зберігання актів (довідок) та інших матеріалів документальних перевірок у контролюючих органах становить п’ять років (у разі оскарження результатів перевірки строк збільшується (за потреби)).

Наказ набирає чинності з дня, що настає за днем опублікування.

(Наказ Мінфіну України від 05.06.2018 р. № 547)

ВІСНИК ДФС

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Додати коментар

Клікніть, щоб прокоментувати

девятнадцать + 19 =

Пошук від Google

Наша розсилка

Если бы у меня было восемь часов на то, чтобы срубить дерево, я потратил бы шесть часов на то, чтобы наточить топор

— Авраам Линкольн

Події

Останні пости на форумі

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: