Головна » Бухгалтеру » Консультації » Процедура зняття з реєстрації касового апарату
Консультації

Процедура зняття з реєстрації касового апарату

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Перед скасуванням реєстрації РРО його необхідно розпломбуватиe у Центрі сервісного обслуговування, з яким суб’єктом господарювання укладено договір про технічне обслуговування та ремонт.

ДПІ у Голосіївському районі повідомляє, що відповідно до глави 4 розділу II Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 року № 417, заяву про скасування реєстрації суб’єкт господарювання подає до органу ДФС за місцем реєстрації реєстратора розрахункових операції.

Перед скасуванням реєстрації РРО його необхідно розпломбувати в Центрі сервісного обслуговування, з яким суб’єктом господарювання укладено договір про технічне обслуговування та ремонт РРО. Разом із заявою про скасування реєстрації суб’єкт господарювання надає довідку ЦСО про розпломбування РРО (крім випадків установлення невідповідності конструкції та програмного забезпечення РРО документації виробника) та повертає органу ДФС реєстраційне посвідчення. Процедура розпломбування РРО в ЦСО за можливості проводиться і для РРО, щодо яких органом ДФС прийнято рішення про примусове скасування реєстрації.

У разі викрадення РРО для скасування його реєстрації суб’єкт господарювання разом із заявою про скасування реєстрації надає копію відповідного документа органу внутрішніх справ. У заяві про скасування реєстрації зазначається спосіб отримання довідки про скасування реєстрації РРО за формою № 6-РРО: поштою або безпосередньо в органі ДФС. Посадова особа органу ДФС протягом п’яти календарних днів з дня отримання заяви про скасування реєстрації, довідки ЦСО про розпломбування РРО та реєстраційного посвідчення або прийняття рішення органу доходів і зборів про скасування реєстрації РРО проводить скасування реєстрації РРО шляхом внесення реєстраційного запису до інформаційної системи ДФС та надає суб’єкту господарювання довідку про скасування реєстрації, що засвідчує скасування реєстрації РРО. У разі якщо скасування реєстрації РРО було здійснено за рішенням органу ДФС, копія довідки про скасування реєстрації направляється ЦСО, яким проводилося технічне обслуговування РРО.ЦСО, включеному до системи подання податкових документів в електронному вигляді, органом ДФС може бути надіслано повідомлення про скасування реєстрації РРО в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку.

Орган ДФС за місцем реєстрації РРО не пізніше одного місяця з дня виникнення підстав для скасування реєстрації РРО, визначених у підпунктах 4 — 10 пункту 1 цієї глави, приймає рішення про скасування реєстрації РРО у разі, якщо суб’єктом господарювання не подано заяву про скасування реєстрації та такі підстави залишилися актуальними. Орган ДФС за місцем реєстрації РРО у випадках, передбачених підпунктами 2 та 3 пункту 1 цієї глави, попереджає суб’єкта господарювання за місяць до настання строку про необхідність проведення процедури скасування реєстрації РРО.

Скасування реєстрації РРО проводиться органом ДФС не пізніше двох робочих днів з дня настання терміну виведення з експлуатації РРО.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Мітки

Наша розсилка

  • ІІ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ З’ЇЗД КАДРОВИКІВ. 19-30 червня 2017 р.

    19.06.2017Видавництво «Професійні видання»

Опитування

Якою бухгалтерською програмою ви користуєтесь?

Випадкова цитата

Лучше уверенность в хорошем результате, чем надежда на замечательный результат

Процедура зняття з реєстрації касового апарату

Час читання: 5 min
0

Поділитися з другом