Головна » Бухгалтеру » Консультації » Відмова у реєстрації ПН: які дані необхідно зазначити у скарзі
Консультації

Відмова у реєстрації ПН: які дані необхідно зазначити у скарзі

Поділіться з друзями - підтримайте проект

Print Friendly, PDF & Email

Скарга стосовно рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН повинна містити дані про:

  1. найменування або прізвище, ім’я та по батькові платника податку, який подає скаргу;
  2. індивідуальний податковий номер платника податку;
  3. податковий номер або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта);
  4. номер та дату оскаржуваного рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі;
  5. інформацію про причини незгоди платника податку з рішенням комісії регіонального рівня;
  6. відомості про оскарження рішення комісії регіонального рівня в судовому порядку;
  7. вимоги платника податку, який подає скаргу.

Платник податку має право додавати до скарги пояснення та копії документів, які підтверджують інформацію, зазначену в податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена. Кількість документів довільного формату (файлів), що додаються до Скарги, не повинна перевищувати 100 штук, що пов’язано з оптимізацією обробки інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах. Разом з тим, один файл може містити копії кількох документів, за умови, що його розмір не перевищує 2 Мб.

Скарги подаються до контролюючого органу в електронному вигляді у форматі XML (код форми (J/F13132).

Платник має право подати скаргу протягом 10 робочих днів, розгляд скарги відбувається протягом 10 календарних днів


Поділіться з друзями - підтримайте проект