Головна » Бухгалтеру » Консультації » Використання електронних сервісів податкової – саме час!
Консультації

Використання електронних сервісів податкової – саме час!

Поділіться з друзями - підтримайте проект

Print Friendly, PDF & Email

ЕК – це портал, де платники податків можуть он-лайн  реалізувати свої зобов’язання, вказані у Податковому кодексі України.

За посиланням користувачі електронного кабiнету отримують доступ до порталу, робота з яким здійснюється через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.

ЕК складається із двох функціональних частин: відкритої (загальнодоступної) та приватної (особистого кабінету).

Відкрита частина ЕК:

Користуватись послугами відкритої частини електронного кабiнету можна без ідентифікації особи . Через відкриту частину електронного кабiнету користувачам доступні такі можливості:

– доступ до інформації з публічних реєстрів: дані про взяття на облік платників; реєстр страхувальників; дані реєстру платників ПДВ; реєстр платників єдиного податку; інформація про РРО та КОРО; дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального та інші;

– інформація про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);

– перегляд та друк бланків податкової звітності;

– інше.

Приватна частина ЕК:

Робота у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису. У цій частині  в залежності від типу платника ЕК надає доступ до наступних сервісів:

– перегляд облікових даних платника;

– персоніфікований податковий календар;

– подання звітності в електронному вигляді та доступ до поданої раніше звітності;

– листування з органами ДПС та перегляд вхідних/вихідних документів;

– подання заяв, запитів для отримання інформації;

– інформація про стан розрахунків з бюджетом;

– реєстрація ПН та РК до них у ЄРПН та інформація з ЄРПН;

– інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ; 

– інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування реалізації пального;

– інші.

Перехід до електронного кабінету можливий за посиланням

Виникають питання щодо користування ЕК – телефонуйте 0800501007

Запити та звернення до органів ДПС можна надіслати з приватної частини Електронного кабінету

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Найпопулярніші сервіси податкової, які можуть знадобитися платникам податків:

 ▪ Електронний кабінет, через який можна подати звітність, отримати довідку і т.п. (зайти можна за допомогою електронного ключа або BankID)

https://cabinet.tax.gov.ua/login

 ▪ Реєстри податкової 

https://cabinet.tax.gov.ua/registers

 ▪ Пошук фіскального чека 

https://cabinet.tax.gov.ua/cashregs/check

 ▪ Пошук марки акцизного податку

https://cabinet.tax.gov.ua/registers/mark

 ▪ Дізнайся більше про свого бізнес-партнера

https://tax.gov.ua/businesspartner 

 ▪ Бланки податкової звітності

https://cabinet.tax.gov.ua/form

 ▪ Якщо вам потрібна консультація, це також можна зробити онлайн

 https://cabinet.tax.gov.ua/help/sendlist.html#label-sendlist

 ▪ Зробити довідку про доходи в електронному вигляді

https://www.youtube.com/watch?v=84w1m93W3nM

 ▪ Декларація про майновий стан і доходи для громадян

https://www.youtube.com/watch?v=i9prExAfrY4

 Скористайтесь електронними сервісами податкової!

За матеріалами ДПС


Поділіться з друзями - підтримайте проект