Головна » Юристу » Юридичні консультації » Як діяти споживачеві, коли житлово-комунальні послуги не відповідають встановленим вимогам?
Юридичні консультації

Як діяти споживачеві, коли житлово-комунальні послуги не відповідають встановленим вимогам?

Поділіться з друзями - підтримайте проект

Споживач житлово-комунальних послуг має право на зменшення розміру плати за надані послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості.

В Управлінні економіки систем життєзабезпечення Мінрегіону роз’яснюють — законодавство України визначає, що порядок надання житлово-комунальних послуг, їх якісні та кількісні показники мають відповідати умовам договору та вимогам законодавства.

У разі порушення виконавцем умов договору споживач має право викликати його представника для складення та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види, показники порушень тощо.

Порядок оформлення претензій споживачів до виконавців встановлено статтею 18 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

Так, цією статтею Закону передбачено, що у разі виклику споживачем виконавця його представник повинен з’явитися на виклик не пізніше строку, визначеного договором.

Акт-претензія складається споживачем та представником виконавця і скріплюється їхніми підписами. У разі неприбуття представника виконавця в погоджений умовами договору строк або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.

Акт-претензія споживача подається виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає письмово споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.

Форму акта-претензії про неналежне надання або ненадання комунальних послуг наведено у додатку 2 до Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. № 630.

Форму акта-претензії про перерву в наданні послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх ненадання або надання не в повному обсязі наведено у додатку 1 до Порядку проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2013 р. № 970.

Законом України «Про житлово-комунальні послуги» передбачено, що споживач має право на зменшення розміру плати за надані послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості в порядку, визначеному договором або законодавством.

При цьому статтею 16 вказаного Закону визначено обов’язок виконавця/виробника проводити перерахунок розміру плати за житлово-комунальні послуги у разі перерви в їх наданні, ненаданні або наданні не в повному обсязі у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Відповідні Порядки затверджено постановами Кабінету Міністрів України:

від 17 лютого 2010 р. № 151 «Про затвердження Порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості»;

від 11 грудня 2013 р. № 970 «Про затвердження Порядку проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі»

Джерело:  Минрегион

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.


Поділіться з друзями - підтримайте проект

Додати коментар

Клікніть, щоб прокоментувати

16 − восемь =

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.

Пошук від Google

Наша розсилка

Мудра думка

Небывалая толщина этого отчета защищала его от опасности быть прочитанным

— Уинстон Черчилль

Події

Останні пости на форумі

  • НА: Анекдоты

    – Переживаете, что полнеете? – Конечно! – Если бы я не ...

    От thestarnataly, 1 неделя  назад

  • НА: Анекдоты

    – Бабушка, бабушка, а почему у тебя такие большие глаза...

    От thestarnataly, 1 неделя  назад

  • НА: Анекдоты

    Сегодня мы возьмём интервью у человека, который всё усп...

    От thestarnataly, 1 неделя  назад

  • НА: Анекдоты

    – Назовите вашу слабую сторону. – Я тупой. – Мы вам пер...

    От thestarnataly, 2 недели  назад

Ми в Instagram

  • 24
    1 день ago by buh24comua #бухгалтер24 #бизнес #бизнесреальность
  •  24
    4 дня ago by buh24comua #порададня #бухгалтер24
  • 24
    2 дня ago by buh24comua #бухгалтер24 #вопрос

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: