Головна » Для відпочинку » Це цікаво » Як фізособі поскаржитися на недобросовісних колекторів: коротка інструкція від Гетманцева Д.
Це цікаво

Як фізособі поскаржитися на недобросовісних колекторів: коротка інструкція від Гетманцева Д.

Поділіться з друзями - підтримайте проект

  1. по-перше, потрібно перейти за посиланням на сайт НБУ в розділ Звернення громадян
  2. далі вибрати вид звернення. В цьому випадку – скарга (скарга)
  3. вибрати питання по якому звертаєтеся – “Стягнення заборгованості фінансовою установою”
  4. вписати назву банку / фінустанови
  5. вказати зверталися ви до них раніше
  6. коротко описати ситуацію
  7. можна також прикріпити скріни телефону, де видно дзвінки;
  8. скріни загроз
  9. вказати свої персональні дані, електронну пошту і дати згоду на обробку даних

Все поля повинні бути заповнені!

Відповідь ви отримаєте протягом 30 календарних днів (якщо потрібне додаткове вивчення питання – в перебігу 45 днів).
НБУ не розглядатиме анонімні звернення або без вказівки адреси проживання. Тому уважно заповнюйте скаргу.

 

 

Д.Гетманцев


Поділіться з друзями - підтримайте проект
Читати по темі:  Точка зору... ЄСВ У «СПЛЯЧИХ» ФОПів: 14 підстав для скасування нарахувань

Наша розсилка

Події

червень, 2021

X