Кожен бізнес хоче отримувати прибуток якнайшвидше, що дозволить окупити його і реалізувати поставлені завдання. Іноді класичне SEO просування вимагатиме великих термінів, але результат потрібен вже і зараз. Саме це і дає контекстна реклама, адже це прості оголошення різного формату, що з’являються на різних сайтах або у видачі пошукової системи.
Контекстною рекламою є інструмент просування в інтернеті, коли зацікавлені користувачі переходитимуть оголошеннями. Рекламодавець платитиме за фактичний перехід, а не перегляд. Коли використовується пошукова реклама, тоді можна розраховувати на переходи, і кожен перехід за фактом може перетворитися на потенційного клієнта. Тому такий формат реклами є настільки актуальним.
Що вирішує контекстна реклама?
Правильно налаштована рекламна кампанія дозволить вирішити такі завдання:
- збільшення продажів в інтернеті (інтернет-магазини, соціальні мережі чи групи в месенджерах);
- одержання стабільного трафіку на сайт;
- запуск лідогенерації;
- тестування нових функцій та можливостей сайту;
- підвищення впізнаваності бренду.
У сфері бізнесу виконання цих завдань дозволить суттєво збільшити прибуток.
Різновиди контекстної реклами
Варіацій чимало, причому можна вибрати як один варіант, так і комбінацію, оцінюючи зрештою відгук. Сьогодні контекстна реклама може містити п’ять варіантів виконання:
Текстова. Текс із заголовком та гіперпосиланням на сайт рекламодавця може відображатися внизу або вгорі видачі пошукової системи, а також на сайтах;
- Банерна. Динамічний або статичний малюнок, який може включати невеликий текстовий блок;
- Відеореклама. Невелика вставка реклами в роликах на YouTube, де потенційний клієнт може ознайомитись з послугою чи продуктом, після чого перейти на сайт;
- Google Shopping. Посадковою сторінкою у разі буде картка товару;
- Реклама додатків. Рекламний текст з кількома факторами, щоб просувати мобільний додаток.
Вибір варіантів багато в чому залежить від переваг та бюджету клієнтів.
Де видно оголошення?
Особливість контекстної реклами в тому, що буде можливість вибрати місце, де оголошення будуть відображатися. Це може бути видача пошукової системи, тематичні сайти партнерів, а також сайти пошукових партнерів, включаючи сервіси Google та YouTube, зокрема. Вибір місця відображення залежить також від того, що рекламується і в якому форматі.
Важливо грамотно налаштувати контекстну рекламу і в цьому випадку потрібно звертатися до фахівців із досвідом. Вони оцінять бренд, набір послуг чи товарів, після чого створять кампанію із відповідними закликами для переходу на сайт рекламодавця.










