Головна » Uncategorized » Як працює контекстна реклама для бізнесу?
Uncategorized

Як працює контекстна реклама для бізнесу?

Поділіться з друзями - підтримайте проект

Кожен бізнес хоче отримувати прибуток якнайшвидше, що дозволить окупити його і реалізувати поставлені завдання. Іноді класичне SEO просування вимагатиме великих термінів, але результат потрібен вже і зараз. Саме це і дає контекстна реклама, адже це прості оголошення різного формату, що з’являються на різних сайтах або у видачі пошукової системи.

Контекстною рекламою є інструмент просування в інтернеті, коли зацікавлені користувачі переходитимуть оголошеннями. Рекламодавець платитиме за фактичний перехід, а не перегляд. Коли використовується пошукова реклама, тоді можна розраховувати на переходи, і кожен перехід за фактом може перетворитися на потенційного клієнта. Тому такий формат реклами є настільки актуальним.

Що вирішує контекстна реклама?

Правильно налаштована рекламна кампанія дозволить вирішити такі завдання:

  • збільшення продажів в інтернеті (інтернет-магазини, соціальні мережі чи групи в месенджерах);
  • одержання стабільного трафіку на сайт;
  • запуск лідогенерації;
  • тестування нових функцій та можливостей сайту;
  • підвищення впізнаваності бренду.

У сфері бізнесу виконання цих завдань дозволить суттєво збільшити прибуток.

Різновиди контекстної реклами

Варіацій чимало, причому можна вибрати як один варіант, так і комбінацію, оцінюючи зрештою відгук. Сьогодні контекстна реклама може містити п’ять варіантів виконання:

Текстова. Текс із заголовком та гіперпосиланням на сайт рекламодавця може відображатися внизу або вгорі видачі пошукової системи, а також на сайтах;

  1. Банерна. Динамічний або статичний малюнок, який може включати невеликий текстовий блок;
  2. Відеореклама. Невелика вставка реклами в роликах на YouTube, де потенційний клієнт може ознайомитись з послугою чи продуктом, після чого перейти на сайт;
  3. Google Shopping. Посадковою сторінкою у разі буде картка товару;
  4. Реклама додатків. Рекламний текст з кількома факторами, щоб просувати мобільний додаток.

Вибір варіантів багато в чому залежить від переваг та бюджету клієнтів.

Де видно оголошення?

Особливість контекстної реклами в тому, що буде можливість вибрати місце, де оголошення будуть відображатися. Це може бути видача пошукової системи, тематичні сайти партнерів, а також сайти пошукових партнерів, включаючи сервіси Google та YouTube, зокрема. Вибір місця відображення залежить також від того, що рекламується і в якому форматі.

Важливо грамотно налаштувати контекстну рекламу і в цьому випадку потрібно звертатися до фахівців із досвідом. Вони оцінять бренд, набір послуг чи товарів, після чого створять кампанію із відповідними закликами для переходу на сайт рекламодавця.


Поділіться з друзями - підтримайте проект

Наша розсилка