ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА КОНТРАКТИ. Нові тенденції у світовій торгівлі та укладанні ЗЕД-контрактів.
Деталі події
ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА КОНТРАКТИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ КОРОНАВІРУСУ ТА СВІТОВОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ 04 червня 2021 року Свістиль Сергій Олександрович Голова ради експортерів та
Деталі події
ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА КОНТРАКТИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ КОРОНАВІРУСУ ТА СВІТОВОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ
04 червня 2021 року
Свістиль Сергій Олександрович |
Голова ради експортерів та імпортерів «ЗЕД», Голова Ради з питань зовнішньоекономічної діяльності при ТПП України. Є одним із найкращих практикуючих експертів в сфері ЗЕД. Відповідав за організацію перекладу, видання та розповсюдження Правил Інкотермс 2010 в Україні. Має унікальний досвід з використання правил Інкотермс в комерційній практиці. Відомий лектор, за плечима якого більше 200 практикумів з актуальних питань ЗЕД |
В програмі семінару:
1. Нові тенденції у світовій торгівлі та укладанні ЗЕД-контрактів.
1.1. Оцінка впливу обмежень та заборон в міжнародній торгівлі з метою коригування ЗЕД та контрактів;
1.2. Як захищаються експортери та імпортери від нових ризиків на зовнішніх ринках;
1.3. Як змінюються ЗЕД-контракти відповідно до нових тенденцій у світовій торгівлі.
2. Нові та невикористані можливості в торгівлі
2.1.Як можна буде використовувати нові можливості в рамках приєднання України до Конвенції ПанЄвроМед.
2.2. Що потрібно зробити для розширення використання Генералізованої системи преференцій (GSP), наданого США Україні;
2.3. Аналіз ситуації та рекомендації щодо використання переваг зони вільної торгівлі з Канадою
2.4. Як будувати торгові відносини з Туреччиною після втрати Режиму GSP та затримки укладання угоди про зону вільної торгівлі;
2.5. Чи ефективно ми використовуємо режим GSP з Японією, аналіз та рекомендації;
2.6. Рекомендації для бізнесу щодо співпраці з країнами СНД в рамках запровадження транзитних обмежень та заборон з боку РФ;
2.7. Деякі зауваження та рекомендації щодо організації торгівлі з ЄС;
2.8.Нові можливості, які виникають внаслідок торгових війн між провідними країнами, встановлених заборон та обмежень;
3. Особливості організації торгівлі з окремими країнами світу
3.1. Особливості побудови бізнесу з китайськими компаніями. Нові складнощі, можливості та перспективи;
3.2. Особливості ведення зовнішньоекономічної діяльності та ЗЕД-контрактів з компаніями в країнах Центральної Азії;
3.3. Зовнішньоекономічна діяльність з африканськими країнами
3.4. Окремі приклади регулювання зовнішньоекономічної діяльності в деяких країнах світу
3.5. Стимулювання торгівлі та експорту в окремих країнах світу
4. Мистецтво проведення переговорів з потенційними контрагентами в режимі онлайн
4.1. Перевірка потенційного контрагента, рекомендації;
4.2. Обрання права за контрактом;
4.3. Умови поставки;
4.4. Ціна за контрактом та використання сучасних інструментів розрахунків;
4.5. Використання рекламних матеріалів, документації, зразків продукції;
4.6. Особливості ведення листування, оферта та акцепт;
4.7. Обрання арбітражу по контракту
4.8. Попередження відносно шахрайських схем та недобросовісної конкуренції, що були використані нерезидентами в Україні останнім часом;
4.9. Меморандуми з потенційними контрагентами.
5. Організація ефективної контрактної роботи для збільшення прибутку та мінімізації ризиків та втрат
5.1. Обрання форми контрактних відносин;
5.2. Модельні контракти МТП;
5.3. Новий Модельний контракт МТП міжнародної купівлі-продажу товарів (публікація №811))
5.4. Рекомендації ІТС;
5.5. Форма договору Мінекономіки;
5.6. GAFTA-контракти;
5.7. Контракти FOSFA;
5.8. Контракти FIDIC.
6. Особливості зовнішньоекономічної діяльності та контракти в контексті застосування положень Закону № 1210 про внесення змін до Податкового кодексу (№466-IX)
6.1. Додаткові ризики та їх аналіз;
6.2. Коригування роботи з контрагентами;
6.3. Ланцюги перепродажу товару;
6.4. Рекомендації щодо внесення змін до контрактів та побудови схем поставок.
7. Логістичне забезпечення зовнішньоекономічної діяльності та контракти перевезення в умовах заборон та обмежень внаслідок пандемії корона вірусу
7.1. Аналіз типових помилок щодо укладання договорів перевезення в нових умовах;
7.2. Стратегія обрання умов поставки та доставки для підвищення конкурентоспроможності;
7.3. Страхування вантажів та відповідальності;
7.4. Приклади розв’язання складних проблем при організації перевезень;
8. Зменшення ризиків та вирішення проблемних питань, пов’язаних із поставкою неякісного товару або товару, що не відповідає умовам поставки або вимогам країни імпорту
8.1. Організація контролю якості поставленого товару в умовах дії заборон та обмежень в сфері зовнішньоекономічної діяльності;
8.2. Рекомендації щодо дій, у разі виявлення неякісного товару;
8.3. Рекомендації щодо захисту інтересів постраждалої сторони при поставці неякісного товару;
8.4. Розгляд прикладів вирішення проблемних питань
9. Зменшення ризиків та вирішення проблемних питань в разі затримки або несплати за товар
9.1. Сучасні тенденції в сфері організації розрахунків між контрагентами, використання сучасних фінансових інструментів;
9.2. Аналіз типових помилок в контрактах, які збільшують вірогідність несплати за товар;
9.3. Рекомендації щодо організації розрахунків за контрактами для зменшення ризиків та втрат.
10. Форс-мажорні обставини в умовах поширення пандемії коронавірусу та економічної кризи
10.1. Аналіз помилок при укладанні контрактів стосовно форс-мажорних обставин;
10.2. Рекомендації щодо підтвердження та отримання документів про форс-мажорні обставини;
10.3. Рекомендації щодо підготовки розділу контракту про форс-мажорні обставини в умовах поширення коронавірусу;
10.4. Захист інтересів постраждалої сторони в разі ускладнень, які не можна віднести до форс-мажорних обставин.
Вартість участі в вебінарі 2000,00 грн без ПДВ
У вартість включено:
Підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камери можливість прямого спілкування з лектором;
Ексклюзивні добірки матеріалів (презентацій);
Вартість участі одного слухача семінару – 3700,00 грн. Без ПДВ
(Всі вимоги карантинного режиму обов’язково будуть дотримані, зал на 345 м.кв. відстань 1,5 метрів між слухачами)
кількість місць в групі обмежена
У вартість включено:
Обід в ресторані готелю; Кава-брейки з дивовижною випічкою (вранці, в перервах);
Набір канцтоварів; Можливість спілкування з лекторами та колегами;
Реєстрація: (044) 221-69-87, (067) 536-09-01
Деталі
Час
Увесь день (п'ятниця)(GMT+03:00)