Організація бізнесу

Оцінка витрат на відкриття бізнесу. Пошук джерел фінансування.

Друк

Саме головне у будь якому бізнесі – ідея. Якщо ідея гарна то у такого бізнеса є шанс вижити, якщо погана і непродумана то у такого бізнесу перспективи дуже і дуже сумнівні.

Гарна ідея – це те за що Вам будуть платити гроші вдячні споживачі.

Тепер слід визначитись у якій сфері діяльності ви буде працювати. Слід відразу зазначити, що слід вибиратb ту сферу яка дозволена законодавством. Якщо Ви наприклад вирішили вирощувати квіти – то ця сфера діяльності дозволена законодавством, а от якщо Ви вирішили вирощувати коноплі для самі знаєте чого, то ця сфера діяльності переслідується по закону.

Крім того на окремі види діяльності слід отримувати дозволи або ліцензії. Список діяльностей, які підлягають ліцензуванню регулярно скорочується тому слід почитати в Законі про ліцензування чи не підпадає Ваша сфера діяльності отриманню ліцензії.

Отже Ви вибрали сферу діяльності, взнали, що Вона дозволена Законом, а також чи потрібна на неї отримання ліцензії і тепер Вам слід оцінити скільки грошових коштів Вам слід вкласти на першому етапі відкриття бізнесу.

Зазначимо що рівень витрат буде залежати в першу чергу від сфері Вашої діяльності.

Одні види діяльності потребують низького рівня затрат, а інші потребують дуже великих вкладень, які далеко не кожна людина потягне.

А тепер про усе по порядку.

Статті витрат при відкритті бізнесу

Для того щоб зайнятись бізнесом Вам перш за все слід буде зареєструватись як юридична або фізична особа. За Вас це може зробити спеціалізована компанія тоді це буде коштувати в районі 2000-3000 грн. Така компанія все підготує і вам буде необхідно підписати усі необхідні документи і прийти за тиждень за документами про реєстрацію вашого підприємства.

Якщо ви вирішите зробити все своїми силами, то це Вам обійдеться значно дешевше (в 3-4 рази), але Вам буде як слід розібратися в усіх процедурах та правильно заповнити всі документи. Якщо все буде заповнено правильно то це не займе так багато часу як Вам здається.

Стаття витрат №1 – державна реєстрація підприємства (від 500 до 3000 грн)

Перед тим як займатись реєстрацією компанії Вам слід подбати про юридичну адресу для Вашої компанії. Бажано, щоб ця адресі співпадала з фактичним місцезнаходженням Вашого офісу. Якщо ви на перших порах не плануєте відкривати повноцінний офіс і у Вас не буде найманих працівників, то можна звернутися у спеціалізовані компанії які нададуть Вам юридичну адресу і в разі потреби зможуть підтвердити, що така компанія дійсно там знаходиться.

Вартість такого варіанту оренди значно нижча ніж винаймати власний офіс. У м.Києві діапазон цін починається від 1200 грн на рік. Чим вища ціна оренди тим більший комплект послуг Вам нададуть і тим надійніша буде така юридична адреса. Особливо це актуально для платників ПДВ, тому що податкова може скасувати Вам свідоцтво платника ПДВ за фактом незнаходження за місцем реєстрації.

Стаття витрат № 2 – оренда юридичної адреси (від 1200 грн на рік)

Після отримання документів про реєстрацію підприємства наступним кроком буде відкриття рахунку в банку. Якщо будете цим займатися самостійно то Вам це обійдеться від 300 до 500 грн. В цю суму входять послуги нотаріуса та вартість відкриття рахунку, яка в кожному банку своя.

Стаття витрат № 3 – відкриття рахунку в банку (300-500 грн)

Тепер Ви щасливий Власник власного бізнесу, але розслаблятись ще занадто рано.

Наступною статтею витрат буде оренда власного офісу (якщо у вас він буде). Вартість оренди залежить від дуже багатьох факторів і може дуже відрізнятись в залежності від місцезнаходження та площі Вашого офісу. В м. Києві наприклад вартість оренди розпочинається від 100 грн за м.кв

Стаття витрат № 4 – оренда власного офісу (відрізняється в залежності від місцезнаходження)

Якщо ви вирішили наймати працівників, або виконувати самому функції директора (як найманого працівника) – то наступною статтею витрат буде заробітна плата та податки з цієї заробітної плати.

Раніше якщо на підприємстві був один директор, то витрати на фонд оплати праці можна було мінімізувати за рахунок ведення скороченого робочого дня і максимальної мінімізації нарахованої заробітної плати. Починаючи з цього року так вже робити не вийде і на податки хоч не хоч слід буде витрачати як мінімум 500 грн на місяць. Якщо у вас працівників більше ніж один то за кожного працівника слід буде заплатити 500 грн, навіть якщо такий працівник працював по одній годині на день. Тому подумайте чи зможете ви своєчасно сплачувати податки, адже за несплату передбачені досить високі штрафи.

Стаття витрат №5 – заробітна плата та податки на неї. – мінімум 500 грн на місяць на одного найманого працівника

Специфіка затрат по видам діяльності.

Підприємства торгівлі

Якщо ви вирішили зайнятись торгівлею, то Вам слід буде подбати про деякий запас товарів на продаж. Для кожного виду торгівлі цей обсяг буде різним і все залежить від кількості номенклатури, ціни одиниці продукції і від того як швидко ви знайдете покупців для своїх товарів. На перший час не треба акумулювати занадто багато товарів, а взяти усього потроху і подивитися як піде торгівля. Також вам знадобиться приміщення де можна буде зберігати ваші товари. Для деяких видів товарів (наприклад продуктів харчування) можуть знадобитись спеціальні умови для їх зберігання, тож слід подбати про закупівлю спеціального обладнання.

Тож якщо ви вирішили зайнятися торгівлею, уважно прорахуйте усі необхідні затрати на самому старті бізнесу, адже спочатку у вас не буде доходів, а зробити якісь певні запаси товарів буде треба.

Виробництво

Для організації виробництва якогось продукту вам знадобиться:

  • Обладнання, на якому ви будете виробляти;
  • Матеріали та сировина, з якого ви будете виробляти;
  • Працівники, які будуть зайняті у виробництва;
  • Приміщення – де буде здійснюватись сам процес виробництва.

Після того як продукт буде вироблений його треба кудись реалізувати, тож треба буде зайнятися пошуком покупців та замовників.

Розмір витрат залежить від виду виробництва. Виробництво шкарпеток відрізняється від виробництва молочних виробів.

Сфера послуг

Деякі види послуг потребують дуже малих затрат при відкритті бізнесу, адже для їх надання зазвичай не потрібно ні приміщень, ні спеціального обладнання.

Деякі види послуг потребують значних вкладень – наприклад ресторанний та готельний бізнес. Тож для кожного виду сфери послуг треба індивідуальний підхід в розрахунці витрат на відкриття та запуску бізнесу.

Джерело фінансування

Отже у Вас з’явилась гарна бізнес ідея і ви сіли та прорахували всі затрати які вам треба буде понести. У багатьох людей на цьому етапі все і закінчується, адже сума в результаті може вражати.

Але якщо ви ж все таки вирішили ризикнути, ми надамо вам декілька корисних порад.

В чому плюси того, що ви спробуєте обійтись своїми силами:

По-перше ви навчитесь економити та максимально раціонально використовувати наявні кошти;

По-друге, ви навчитесь продавати свій товар. Адже від того як ви швидко навчитесь продавати буде залежати ваша подальша доля.

По-третє, ви навчитесь прислуховуватись до побажань клієнтів, адже кожен із них буде у вас на вагу золота. Виховуйте у себе бажання допомагати клієнту.

По-четверте, час це гроші. Пошук зовнішнього інвестора може зайняти дуже багато часу, за який ви б змогли знайти клієнтів і зробити перші продажі.

По-п’яте, шукайте працівників, які будуть зацікавлені в результаті, а не простих найманців, які будуть з небажанням ходити до Вас на роботу.

І на останок, ви сам собі господар і весь прибуток який ви заробите буде Вашим.

Якщо у вас не вистачає власних коштів можна скористатись наступними способами створення стартового капіталу:

  1. Знайти інвестора – доволі складний шлях, так як ваша ідея повинна бути цікавою, перспективною в очах інвестора і повинна дати швидкий результат. Окрім того ви будете обмежені в прийнятті рішень;
  2. Продаж (заклад) майна – гарний спосіб якщо у вас є зайва квартира, або автомобіль. Деякі люди особо ризикують і ставлять на кон усе;
  3. Банківський кредит – в нашій країні це практично нереальний спосіб поповнення стартового капіталу. Під такі відсоткові ставки кредит можна брати хіба що на заборонені та високодоходні види діяльності. А для звичайного громадянина краще від такої ідеї завчасно відмовитись.

Наша розсилка

Випадкова цитата

Конторская книга одной небезызвестной конторы содержала всего две графы:

«Приход» и «В расход»

— А. Марков

PUSH-повідомлення

Підпишись на оперативні сповіщення про оновлення на нашому сайті. Натисни дзвіночок в правому нижньому кутку і натисни ОК. Підтримується браузер Chrome та Firefox

Оцінка витрат на відкриття бізнесу. Пошук джерел фінансування.

Час читання: 13 min
0