Головна » Бухгалтеру » Новини законодавства » Держоргани інформують » Бюджетом 2018 передбачено збільшення фінансування ДФС України – сервіс покращиться?
Держоргани інформують

Бюджетом 2018 передбачено збільшення фінансування ДФС України – сервіс покращиться?

Поділіться з друзями - підтримайте проект

Print Friendly, PDF & Email

22 вересня 2017  року в ВРУ буде представлено Бюджет 2018. Як вже заявив голова ДФСУ в даному документі передбачається значне збільшення видатків для ДФС. 

На думку в. о. Голови ДФС Мирослава Продана, мова йде про серйозні кошти. Це дасть можливість і продовжувати реформування служби, і тримати на гідному рівні зарплати для співробітників. Пріоритетом номер один для служби є розвиток IT-технологій та переведення всіх сервісів в електронний формат.

“До кінця року ми взяли амбітне зобов’язання в повному обсязі запустити Електронний кабінет, що мінімізує будь-які контакти бізнесу, платників з ДФС. Зараз понад 80% послуг надається в режимі on-line. Ми закінчуємо аудит IT-систем. Раз на декілька місяців додаємо нові сервіси. Нещодавно був доопрацьований е/кабінет в частині надання доступу платників ПДВ до даних Єдиного реєстру податкових накладних в режимі реального часу. Бізнес може переглядати дані щодо зареєстрованих, зупинених податкових накладних, а також результати комісії”, – повідомив Мирослав Продан.

Проектом бюджету також передбачений ріст видатків на оплату праці співробітникам служби. По даним Мирослава Продана, вже цього серпня ДФС вдалося підвищити зарплати податківцям, що призупинило відтік кадрів.

“Фахівці вже відчувають надію, позитив і перспективу і, навіть, починають повертатися до служби. А ще декілька місяців тому була така ситуація, коли в день по всій службі по всій Україні звільнялося до 10 людей”, – резюмував в.о. Голови ДФС.

Тим самим підтвердив, що численні скарги платників на часті черги в ЦОП, а також некомпетентні, а часом навіть і абсурдні індивідуальні консультації з інспекторами на місцях не безпідставні. Також платники не з чуток знають про оперативність сервісів ДФС. Хоча б взяти роботу СМКОР: при подачі документів та їх розгляді. А блокування, особливо на початку штатного режиму системи, були на стільки частими, що податківці просто фізично не в змозі були впоратись із розглядом заяв та документів. Хоча збільшення фінансування не може  гарантувати в повній мірі якість обслуговування платників.


Поділіться з друзями - підтримайте проект