Головна » Events » Реклама, маркетинг в діяльності підприємств: облікові особливості «мистецтва» просування товару

Реклама, маркетинг в діяльності підприємств: облікові особливості «мистецтва» просування товару

чт25берУвесь деньпт26Реклама, маркетинг в діяльності підприємств: облікові особливості «мистецтва» просування товару(Увесь день)(GMT+03:00) ОрганізаторЦентр "Інформ-Консалтинг"Тип подіїСемінар

Деталі події

РЕКЛАМА, МАРКЕТИНГ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ: ОБЛІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ «МИСТЕЦТВА» ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ

 

Семінар/Вебінар:

РЕКЛАМА, МАРКЕТИНГ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ:

ОБЛІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ «МИСТЕЦТВА» ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ

25 березня 2021 року

Семінар орієнтований, перш за все, на бухгалтерів підприємств, які займаються активним просуванням товарів, робіт, послуг на ринку, використовують сучасні маркетингові технології із залучення покупців, проводять різноманітні рекламні акції та розіграші, створюють дисконтні клуби, бонусні програми і т.п.

 

Самарченко

Олена Романівна

Незалежний консультант з питань оподаткування та бухгалтерського обліку, автор багатьох публікацій в бухгалтерській пресі

Програма:

 

  1. Маркетинг і реклама:

податково-бухгалтерська інтерпретація економічною сутністю:

  • маркетинг і господарська діяльність – точки перетину податкового обліку;
  • термінологія Податкового кодексу. Які «підводні камені» вона містить?
  • ДПСУ про маркетинг: огляд листів і роз’яснень;
  • що таке реклама, і яку термінологію необхідно використовувати бухгалтеру.

 

  1. Мерчандайзинг як спосіб просування товару:

 2.1. Мерчандайзинг у виробника (постачальника):

  • види, способи, цілі;
  • витрати на мерчандайзинг в податковому обліку прибутку і ПДВ;
  • підтверджуючі документи для податкового обліку;
  • які витрати вигідніше залишити «собі», а які «передати» магазину або спеціальному агентству.

2.2. Мерчандайзинг в роздрібній торгівлі:

  • рекламна акція в магазині: хто «замовляє музику»;
  • витрати на мерчандайзинг: структура витрат і податковий облік;
  • створення пакета підтвердних документів;
  • основи «мерчандайзингові» співпраці з виробником (постачальником).

 

  1. Реклама в ЗМІ:
  • аналіз документального оформлення, яке потрібно при проведенні перевірки;
  • облік об’єктів авторського права (рекламні ролики), в тому числі тих, які отримані безкоштовно • поділ витрат на загальну рекламу між підприємствами, що входять в одну групу (наприклад, за системою «дилер-дистриб’ютор»)

 

  1. Знижки отримані та надані:
  • види знижок і документи, якими вони встановлюються. Положення про знижки, накази та інші документи, необхідні і достатні для обліку;
  • знижки до ціни, яка нижча за собівартість товару. Як відобразити в обліку таку операцію? Чи необхідно донараховувати податки?
  • ретро-знижки. Особливості обліку, коригування ПДВ і податку на прибуток. «Плюси» і «мінуси» ретро-знижок;
  • знижки, отримані від нерезидента на імпортний товар. Порядок коригування оподатковуваного прибутку. Як знижка може відображатися на сумі «імпортного» ПДВ;
  • знижки та оподаткування фізосіб – персоніфікація доходів. Звичайні ціни та звичайні знижки.

 

  1. Знижка і уцінка:
  • відмінні особливості;
  • коли слід застосовувати знижку, а коли – уцінку;
  • облікові особливості уцінок і їх документальне оформлення

 

  1. Бонусні та інші заохочувальні програми:
  • що таке бонус (премія) з юридичної і з бухгалтерсько-податкової точки зору? Думка податкових органів, практика перевірок;
  • документальне підтвердження при різних трактуваннях;
  • відображення бонусу в податковому обліку платника і одержувача;
  • бонус від нерезидента: можливі проблеми валютного контролю.

 

  1. Кредит-нота від постачальника:
  • знижка, послуга, списання боргу або подарунок?
  • Вплив формулювань на оподаткування.

 

  1. Маркетингові та рекламні послуги у взаєминах з нерезидентом:
  • застосування «обмеження по витратах» в частині придбаних послуг;
  • податок на репатріацію;
  • особливості нарахування ПДВ (як при імпорті, так і при експорті послуг).

 

  1. Ознайомлення з властивостями товарів – облікові нюанси:
  • проведення дегустацій і тестування товарів;
  • рекламні витрати або витрати на збут, чи є «облікова» різниця?
  • основні правила документального оформлення і податкового обліку.

 

  1. Дарування подарунків покупцям:
  • відображення операції з дарування подарунків в податковому обліку прибутку і ПДВ;
  • як застосувати звичайну ціну до подарунків для утримання ПДФО та військового збору.

 

  1. «Приховані подарунки» – оптимальні податкові схеми:
  • формування комплектів (продаж товарів «в комплекті»). Основні принципи і правила. Оформлення податкових накладних в частині кодів товарів за УКТ ЗЕД;
  • «дешеві» продажу.

 

  1. Подарунковий сертифікат – облікові нюанси:
  • особливості поширення (продаж за номіналом, зі знижкою, безкоштовне надання);
  • нюанси оформлення податкової накладної: думка ДПАУ і практика;
  • проблема проведення готівкових розрахунків за подарунковому сертифікату;
  • придбання сертифікатів підприємством для подарунків співробітникам: податковий облік у покупця-юрособи та ПДФО-особливості;
  • «Отоварювання» сертифікатів: з доплатою і без, на повну суму і т.д. – аналіз варіантів.

 

 

 

  1. Конкурси, розіграші призів серед покупців:
  • документальне оформлення та вимоги Закону про рекламу;
  • облік призів у підприємства – організатора акції;
  • нюанси оподаткування фізосіб: проблема персоніфікації;
  • податковий облік передачі призів одержувачам: безкоштовна роздача або …? (Податок на прибуток, ПДВ);

 

 

Вартість участі в вебінарі 1500,00 грн без ПДВ

У вартість включено:

Підключення та інтерактивна участь у вебінарі (при наявності у вас мікрофона і відео-камери можливість прямого спілкування з лектором;

Ексклюзивні добірки матеріалів;

 

Вартість участі одного слухача семінару –  2500,00 грн. (Без ПДВ) (Всі вимоги карантинного режиму обов’язково будуть дотримані, зал на 345 м.кв. відстань 1,5 метрів між слухачами)

кількість місць в групі обмежена

У вартість включено:

Обід в ресторані готелю;

Кава-брейки з дивовижною випічкою (вранці, в перервах);

Набір канцтоварів;

Можливість спілкування з лекторами та колегами;

 

 

 

Зареєструватись та отримати додаткову інформацію можна по тел.(044) 221-69-87, (067) 536-09-01 Марина

 

Деталі

Час

березень 25 (четверг) - 26 (п'ятниця)(GMT+03:00)

Організатор

Центр "Інформ-Консалтинг"

Центр "Інформ-Консалтинг"

Learn More